[i5C9]
DE LA VILLE DE PARIS.
97
CLXXVI. — Messe de la Reduction.
i3 et i5 avril i56g. (Fol. 101 v°.)
«Monsieur le Premier President, plaise vous trouver vendredy prochaine, à six actendant sept heures du matin, en l'Hostel de ceste Ville, pour nous acompaigner à aller à la messe de la Reduction de lad. Ville, en la maniere à tel jour par chascun an acoustumée. Et vous prions n'y voulloir faillir.
"Faict au Bureau de lad. Ville, le xiu" Apvril
Ve LXIX, ll
Pareilz mandemens ont esté envoiez à messieurs les autres Conseillers de lad. Ville.
« #e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la ville de Paris.
"Sire Nicolas Paulmier, Quartenier de lad. Ville, appellez deux notables bourgeois de vostredict quar­tier, et vous trouvez tous vendredy prochain, à six actendant sept heures du matin, en l'Hostel de ceste Ville, pour nous acompaigner à aller à la messe de la Reduction de lad. Ville, qui se dira en l'eglise de Paris à tel jour, en la maniere par chacun an acous­tumée. Si n'y faictes faulte.
"Faict au Bureau de lad. Ville, led. jour et an que dessus, u
Pareilz mandemens ont esté envoyez aux autres Quarteniers de lad. Ville.
« #e par les Prevost des Marchans et Eschevins de lad. ville de Paris.
"Cappitaine des archers de lad. Ville, trouvez vous vendredi prochain, six heures du matin, avecq ceulx de vostre nombre, vestus de leurs hoctons de livrée, en l'Hostel de lad.Ville, pour nous acompaigner à aller à la messe de la Reduction de lad. Ville, en la maniere à tel jour par chascun an acoustumée. Si n'y faictes faulte.
tr Faict au Bureau de lad, Ville, led. jour et an que dessus, n
Pareilz mandemens ont esté envoiez aux autres cappitaines des arbalestriers et harquebuziers de lad. Ville.
Et suivant iceulx, ont esté mesd. sieurs, accom-paignez des dessusdictz, faire chanter lad. messe en icelle eglise, en la maniere acoustumée par .chas­cun an.
CLXXVII. ---- A CAUSE D'UN OFFICE DE JURÉ* COURTIER DE VIN.
i5 avril 156g. (Fol. 152 r°.)
"Nobles hommes, messire Nicolas Legendre, che­valier, sieur de Villeroy, me Jacques Sanguyn, sires Claude Hervy, Jacques Kerver et m0 Jherosme de Varadde, Eschevins de la ville de Paris èsd. noms, d'une part, et honnorable homme sire Jehan Debray, bourgeois et naguieres Eschevin de lad. Ville'2', d'autre part; lesquelz, de leurs bons grez et bonnes voluntez, pour obvyer à procès et demourer en per­petuelle amytié, ont confessé et confessent avoir faict entre eulx les accordz et compromis cy aprez de­clairez, c'est asscavoir que, pour juger, decider et terminer le différend d'entre lesdictes partyes, pour raison de l'oilïce de juré courtier de vins à Paris, que led. sieur Debray pretend luy estre advenu et escheu en son ran et ordre, luy estant Eschevin d'icelle Ville, auquel pendant ledict temps il n'a pourveu, mais à faulte d'avoir voullu recepvoir celluy par luy
t1' C'est-à-dire le surlendemain.                                      '
(2) Jean Debray avait fait partie de l'Échevinage du 15 août
vi.
presenté depuis deux mois en ça, il auroit appellé; et au contraire, lesd, s™ Prevost des Marchans et Esche­vins soustenoient la collation et provision dudict office leur appartenir, pour les causes qu'ilz entendent des­duire; icelles parties se sont rapportées respective­ment au jugement et décision qui en sera faict par nobles hommes messire Christofle de Thou, che­valier, Conseillier du Roy en son Conseil Privé, et Premier President de sa court de Parlement, et mc Adrian Dudrac, aussi Conseiller dud. seigneur en lad. Court, qu'ilz ont choisiz, nommez et esleuz pour cest effect, oïez par eulx lesd, parties ou aucuns desd, sieurs Eschevins, et noble homme mc Claude Perrot, Procureur du Roy et d'icelle Ville. Promectent respectivement icelles partyes avoir aggreable tout ce que pour raison de ce sera jugé et deciddé par lesd, s™ President et Dudrac, cn peine de cinq cens escuz
566 au 15 août 1568.
"PniHCRIE .1ATIO"....!..